fredag 27. juni 2014

Påmeldingsinformasjon

Ok, folkens! Er dere klare for påmelding på søndag?

Vi regner med at dere bare sitter og tripper av spenning og gjerne vil høre alt om kurs, priser og påmeldingsprosedyre. Ok, here it goes.

Helga 6.-7. september møtes vi på Utleira skole i Trondheim, altså et helt nytt sted denne gangen. Vi er skråsikre på at opplevelsen vil bli minst like bra i våre nye lokaler. Her skal vi scrappe, lage kort og kreere både kunstneriske greier, masse rot og laaange samtaler om ditt og datt over bordene. Vi gleder oss. 

Vi vil få besøk av flere scrappebutikker så her blir det mulighet for å fylle på med stæsj dersom dere skulle mangle et og annet. Det vil også bli avholdt 4 kurs som dere kan velge å delta på. Personlig ville vi gjerne ha blitt med på alle sammen. De virker jo så spennende. Mer info om kurs- og treffpåmelding følger nedenfor.


Treffet:

En dag: 250 kr
Begge dagene: 400 kr

Treffavgiften dekker egen arbeidsplass utstyrt med inspirasjonshefte. Dere får også lunsj, frukt og kaffe begge dager. Vi kommer også til å bestille mat utpå kvelden på lørdag. Dette er valgfritt om dere vil være med på og betales separat på treffet.

Så var det kursene. I år kan vi friste med 4 kurs. Nedenfor finner du kurstidspunkt samt lenker til beskrivelser av kursene og kursholderne.


Kurstidspunkt (med priser for hvert kurs):

Lørdag:
9.30: Fargelegging: Copics – Elizabeth Elton- 350 kr
13.30: LO: Industrial Baroque – Finnabair - 500 kr
18.00: Kort: Brettekurs – Elizabeth Elton - 350 kr

Søndag:
10.00: Lerret: Overemotional– Finnabair - 550 kr


Påmelding:

Så var det påmeldingen da.

Vi har tidligere sagt at påmeldingen ville bli gjort på en annen måte i år. Nå er det slik at vi har slitt med tekniske problemer og vi gjør derfor påmeldingen på "den gode, gamle måten" via e-post til oss.

Påmeldingen starter altså søndag 29. juni klokken 21.00. Du melder deg på ved å sende en e-post til trondersaksa@gmail.com. Du vil motta e-post tilbake med bekreftelse på påmeldingen.

Det er lov til å melde på flere i samme e-post, men da dere ha med alle opplysninger på alle deltakere for å blir registrert. Det vil si; vi er nødt til å ha mulighet for å kontakte hver påmeldte deltaker direkte på e-post og/eller tlf.

Etter overveldende positiv respons i fjor vil vi fortsette med bordkart i år også. Det er derfor fint dersom du samtidig som du melder deg på forteller oss hvem du gjerne vil sitte sammen med. Vi vil gjøre vårt beste for å oppfylle ønsket ditt. Hvis du imidlertid ikke skulle ha noen ønsker om hvem du vil sitte sammen med er det også helt i orden.

I påmeldingen må du ha med;
  • Navn 
  • E-post 
  • Telefonnummer 
  • Hvor mange dager du vil delta på treffet 
  • Hvilke kurs du vil være med på 
  • Hvem du vil sitte sammen med dersom du har noen slike ønsker. 
Påmeldingen er bindende idet vi har fått betaling inn på konto. Betalingsopplysninger vil dere få per e-post innen noen dager etter du har meldt deg på.

Så nå er det bare å skrive ferdig e-post og sitte klar klokken 21.00 på søndag. Vi er klare som egg og gleder oss fryktelig til å få e-post fra akkurat deg.

GOD HELG!!