lørdag 22. juni 2013

Årets første kursholder er...

...flinke Eva Marie! 

Eva Marie har vært en flittig deltaker på Trøndersaksa i flere år og nå skal hun holde kurs for oss. Det gleder vi oss sånn til.


"Hei. Eva Marie heter jeg, er 34år, gift, mamma til 3 prinsesser og jobber i industrien enn så lenge.

Mitt første stempel fikk jeg i 2000, og små laget kort sånn litt nå og da i årene som fulgte. Det var ikke før sommeren 2010, da jeg ramla innom ett hobby forum på nett at jeg for alvor fikk opp øynene for denne fantastiske scrappeverden. Siden har jeg flyttet alle mine skatter inn på spistestueborde og scrapper så ofte muligheten er til stede. Ofte er det sammen med jentene mine og venninnene av jentene. Jeg har en ganske variert stil, med en forkjærlighet for det litt søte. Det blir kreert mest kort og esker, men av og til kan det dukke opp en LO.

Distress re-inkers prøvde jeg for første gang våren 2011, og jeg ble bergtatt, helt hekta. I mangel på kurs har jeg plukket opp tips og teknikker overalt. Jeg bruker en kombinasjon av re-inkers og markers, siden jeg synes disse utfyller hverandre.

Jeg gleder meg til å ta turen over fjorden for å holde kurs på Trøndersaksa! "


Ta gjerne en titt på bloggen hennes for å se enda mer om henne.

..og nå er dere vel spente på kurset, er dere ikke... Som dere kanskje har gjettet allerede skal Eva Marie vise oss trinn for trinn hvordan vi kan fargelegge stempeltrykk Eva Marie-style. Vi gleder oss! Se hva Eva Marie skriver om kurset sitt (klikk på bildet for å få det større):



Stay tuned i morgen for å høre om enda et av Trøndersaksas herlige kursholdere. 

Ingen kommentarer: