fredag 24. juni 2011

Båndbok med Torill

Da er vi klare for første avsløring av årets kurs på Trøndersaksa. Først ut er Torill Fossum Stamnes aka Screppa som skal lære oss å lage en helt genial båndbok.

Torill kommer fra Steinkjer hvor hun scrapper i sin nydelige shabby stil samt driver med kul art journaling. Hun driver sin lille bedrift Screppa og er primus motor for det årlige treffet Steinkjerscrepp(a) som mange av oss trøndere valfarter til hvert år. Les mer om Torill og se alt det vakre hun lager på bloggen hennes.

Torill lærer deg å lage noe nyttig, noe steintøft og du får i tillegg bryne deg på den kanskje mest trendy stilen innen scrapbooking for tiden; steampunk (Men vent! Det er jo tre ønsker på en gang...). Mer om fenomenet steampunk finner du her.

Du kan lese litt mer om Torills båndbokkurs i steampunkstil nedenfor. Dette anbefales!
Tidspunkt: Lørdag 3. september kl. 11.00
Pris: 350 kr

Blir ikke dette fantastisk spennende, folkens! Se opp om et par dager for da presenterer vi kursholder nummer 2. :-)

3 kommentarer:

Torill sa...

HURRA!!!!!!

Mette Hollås sa...

Juhu! Gjett om jeg gleder meg til dette kurset :-) Gleder meg forresten til hele helga :-D

Gunn-Elin sa...

Så spennende. Jeg har jo ønsket meg et Torillkurs i en evighet. Egentlig så skulle hun ha hatt et månedskurs, for det er så mye jeg ønsker å lære av henne. Superdupre damen !!!